czwartek, 6 października 2016

OGŁOSZENIE WYNIKÓW - Wrzesień z Agathą Christie 2016!

Pod koniec sierpnia zaprosiliśmy Was do udziału w wyzwaniu czytelniczym:

WRZESIEŃ Z AGATHĄ CHRISTIE 
(szczegóły wyzwania  TUTAJ). 
Teraz nadszedł czas, abyśmy zaprezentowali Wam wyniki losowania nagród :)


W wyzwaniu wzięło udział 6 uczestników, przy czym dwie uczestniczki - Agnesto i Mafia, przysłały dwie recenzje, a Marta Cecelska -  cztery!

Serdecznie dziękujemy!

Poproszę Was o przysłanie na nasz adres mailowy:  na-tropie-agathy@wp.pl
 adresów, na które chcecie, żeby wysłać Wam książki.
Jeśli po przeczytaniu książek-nagród zechcecie napisać recenzję, to z przyjemnością zamieścimy ją na naszym blogu i opatrzymy etykietą gość - Wasz nick :)

A oto wyniki!


1.  

 otrzymuje Mafia


2.

otrzymuje Agnesto


3.

otrzymuje Marta Cecelska


4.
otrzymuje Izabela Łęcka-Wokulska


Wasze recenzje będą się ukazywały na naszym blogu 
(harmonogram znajduje się w zakładce Wrzesień z Agathą Christie 2016)

Gratulujemy! 

9 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę! Tym bardziej, że recenzję napisałam dla samej przyjemności obcowania z panią Christie. I gratuluję pozostałym.
    Ten książki jeszcze nie czytałam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję i poproszę o adres do wysłania nagrody :)

      Usuń
  2. O super. :)
    Bardzo się cieszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo! Wygrałam :D
    Dziękuję ślicznie :D
    Już wysyłam mój adres!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki miły dzisiaj dzień!
    Bardzo się cieszę,
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wszystkim! Mnie wrzesień pokonał na tyle, że Christie się nie zmieściła w grafiku... Córa nie chce zdrowotnie współpracować...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ejotku, życzę Córci dużo dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń