poniedziałek, 21 grudnia 2015

Wyniki konkursu okładkowego

Po rozmowie z panią Anną Damasiewicz, projektantką okładek do wielu książek, w tym kryminałów Agathy Christie ogłosiliśmy konkurs. Rozmowa z panią Anną jest [TUTAJ].



Wpisaliście bardzo interesujące spostrzeżenia odnośnie swoich wrażeń, jakie wzbudzają w Was zaprojektowane przez naszego Gościa okładki. Dziękujemy Wam bardzo! Mamy nadzieję, że pomogą pani Annie w szukaniu kolejnych pomysłów, na okładki do innych książek :)


A teraz - LISTA SZCZĘŚLIWCÓW, którzy wylosowali książki ufundowane przez panią Annę Damasiewicz 
i opatrzone  dedykacją!

1. Tajemniczy przeciwnik (Kolekcja Kryminałów Agathy Christie) - Emma Tetka

2. Noc i ciemność (Kolekcja Kryminałów Agathy Christie) - Alicja w Krainie Czarów

3. Wczesne sprawy Poirota  (Kolekcja Kryminałów Agathy Christie) - Altagracia Del Toro

4. Tajemnica gwiazdkowego puddingu (Klasyka Kryminału) - Monika Wilczyńska

5. Wigilia Wszystkich Świętych  (Klasyka Kryminału) - Gosia Zielono Mi

6. Tajemnica Siedmiu Zegarów  (Klasyka Kryminału) - Katarzyna Jankowicz    

7. Czarna kawa (Agata Christie - Królowa Kryminału) - KATEDRA 1294

8. Pierwsze, drugie... zapnij mi obuwie (Agata Christie - Królowa Kryminału) - Ania Abakercja

9. Poirot prowadzi śledztwo (Agata Christie - Królowa Kryminału) - Izabela Łęcka

Serdecznie gratulujemy! 

Mamy nadzieję, że czytacie pilnie "Morderstwo w Boże Narodzenie", 
żeby w dniach 24 - 28 grudnia podyskutować podczas  
Herbatki u Agatki [link do zapowiedzi] i odświeżacie swój angielski, 
aby obejrzeć najnowszą ekranizację "And Then There Were None" 
(I nie było już nikogo) [link do informacji na naszym blogu]  
w dniach 26, 27 i 28 grudnia o godzinie 22:00, 
na kanale BBC One [link do BBC One]


Zapraszamy!

10 komentarzy:

  1. Dziękuję!!!! I gratuluję pozostałym zwycięzcom!!!!!
    Tak się cieszę, że mój ukochany Poirot będzie mój na święta :)
    Czy mam wysłać adres?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adresu nie trzeba, a do Świąt to nie wiem czy zdąży :)

      Usuń
  2. Dziękuję ;) Ale mam niespodziankę na święta!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULUJĘ :D
    Drugich takich egzemplarze z autografem autorki tych pięknych okładek się nie znajdzie :)
    Aż zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również gratuluję wszystkim zwycięzcom, i mam nadzieję, że książki będą miłym prezentem na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromne dzięki! Jeszcze nigdy nie wygrałam nic w losowaniu :D

    Wesołych świat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za nagrodę, dziś otrzymałam książkę i autograf :-) To doskonałe zakończenie roku!
    Raz jeszcze bardzo dziękuję i życzę wszystkim udanego Nowego Roku 2016 :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, że dajecie znać, iż książki dotarły :) Dosiego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń