piątek, 20 czerwca 2014

Nowa kolekcja kryminałów Agathy Christie

"Już dziś masz niepowtarzalną okazję zdobycia powieści Christie w ekskluzywnym wydaniu." - ogłosiło Wydawnictwo Dolnośląskie prezentując nową Kolekcję Kryminałów Agathy Christie.


Najkorzystniej jest skusić się na prenumeratę: 

Tylko w prenumeracie cena jednego tomu jedynie 24,90 16,99.
Oszczędzasz 7,91 zł na każdym tomie, czyli ponad 30%.
 
Ponadto otrzymujesz atrakcyjne prezenty:
1) Pierwszy prezent z tomem 4 - Magnetyczna zakładka do książek
 2) Drugi prezent z tomem 8 - Kinowa ekranizacja powieści Agathy Christie Morderstwo w Orient Ekspresie
w reżyserii Sidneya Lumeta (DVD)

 3) Trzeci prezent z tomem 12 - Autobiografia – Agatha Christie o sobie samej (480 stron)



Prenumeratę prowadzi także Hitsalonik, gdzie można znaleźć zaplanowane 42 tytuły, które znajdą się w kolekcji, a także zamówić prenumeratę. Zachęcamy!






5 komentarzy:

  1. Świetna kolekcja, ale prenumeratę muszę przemyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, ale wejdę w to tylko jak mi ktoś zasponsoruje :D Finansowo niestety nie dam rady pociągnąć kolejnej prenumeraty (mam już Czarną Serię). Ale wydanie super i ta twarda oprawa... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie - kolekcja kusząca, ale nie wiem, czy na moją kieszeń w tej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny pomysł. Sama bym się skusiła, ale większość książek A.Chrisie mam, a więc w sumie bez sensu : ) Pomyślę nad zakupem brakujących pozycji :>

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja kończę 7 tom czytać i czekam na czwartek na 8 tom :)

    OdpowiedzUsuń